بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

آخرین خبرها
اطلاعات تماس

دنیای گرافیک را به خدمات تجارتتان اضافه کنید

اگرچه جامعه به درک نقش تکنولوژی در زندگی بشر و حرکت مشاغل به‌سوی معرفی و ارائه محصولات از طریق اپلیکیشن و وبسایت، حضور مؤثر در دیجیتال مارکتینگ و … رسیده است اما اینکه چگونه می‌توان در این عرصه‌ها موفق شد، نیاز به یک دانش جدید می‌باشد زیرا حضور در فضای دیجیتال بدون رنگ، نقش، امکان‌پذیر نمی‌باشد.
ایده‌ها و نقش‌ها، از طریق رنگ‌ها و اشکال در گرافیک، روح پیدا می‌کنند. در این حالت ایده پردازان به‌راحتی می‌توانند به ایده‌ی خود پروبال داده و به نمایش گذارند. از سوی دیگر، برقراری ارتباط با ایده‌های نقش یافته برای مخاطبین راحت‌تر می‌باشد. بنابراین نقش گرافیک در دنیای تجارت امری اجتناب‌ناپذیر می‌باشد.
درزمینهٔ گرافیک نیز، تکنولوژی نقش مؤثری داشته است. پیش‌ازاین ایده پرداز، ایده خود را برای یک گرافیست بیان می‌کرد و گرافیست با استفاده از ابزارهای موجود و با هنر دست به پیاده‌سازی آن می‌پرداخت و این روند بخصوص بخش پیاده‌سازی ایده، بسیار زمان‌بر بود. اما امروزه و به لطف حضور تکنولوژی مدت‌زمان پیاده‌سازی ایده‌ها به حداقل رسیده و از طرفی خطاهای انسانی کاهش‌یافته است. مجموع این عوامل باعث گردیده طرح‌های گرافیکی حاصل از نرم‌افزارها، جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.
امکانات نرم‌افزارهای گرافیکی به حدی دست‌خوش تغییر و تحول قرارگرفته است که امروزه انیمیشن‌ها، طرح‌های سه‌بعدی، لوگوها و … اجزاء جدایی‌ناپذیر دنیای دیجیتال مارکتینگ شوند.
شرکت نیکد با تکیه‌بر دانش و تجربه تیم گرافیست خود قادر است در مدت‌زمان کوتاه و با بالاترین کیفیت، خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه دهد:
طراحی لوگوتایپ و نشان
طراحی بروشور
طراحی ست اداری (سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت و…)
طراحی انیمیشن‌های موشن گرافی (از سناریو تا طراحی کاراکتر، نریشن و …)
طراحی سه‌بعدی انواع دکوراسیون داخلی، نمای خارجی و فضای بیرونی

این مسیر و ساختاریه که ما برای خلق و پیشرفت هر کسب و کار موفقی پیشنهاد و اجرا می‌کنیم:

مشاوره

اگه هدف‌های بزرگی تو سرته ولی کلی سوال داری و جوابش رو نمیدونی، مشاورین ما اینجان تا کمکت کنن!
لطفا فرم رو پر کن تا در اولین فرصت باهات تماس بگیریم

آدرس نیکد :

اصفهان، میدان احمدآباد، خیابان مفتح غربی، جنب بانک ملی، بن بست اول، ساختمان پارسا، شرکت نیکد

ایمیل نیکد :

customer@nicode.ir
info@nicode.ir

در تماس باشید